Умови гарантійного ремонту
1. Гарантія надається лише на здійснений ремонт та замінені в процесі ремонту запчастини.
2. СЦ " GSMservice" - не бере на себе витрати, що стосуються доставки апаратів на гарантійний ремонт.
3. Термін проведення гарантійного ремонту складає 14 робочих днів згідно Законодавства України.
Гарантія на виріб не розповсюджується в наступних випадках:
3. Якщо дефект Виробу виник внаслідок необережного ставлення, використання Виробу не за призначенням, порушення умов і правил експлуатації, які викладені в інструкції по експлуатації;
4. Якщо дефекти Виробу викликані проникненням в середину Виробу сторонніх предметів, комах, прямою або непрямою дією механічних сил, хімічного, термічного, або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних, біологічних середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природного походження;
5. Якщо дефект Виробу виник внаслідок несанкціонованого тестування товару чи внесення змін до його конструкції чи до його програмного забезпечення, також ремонту чи технічного обслуговування в іншій ремонтній організації;
6. Наявності механічних та термічних пошкоджень Виробу або його складових частин (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини тощо), відсутність з'єднювальних гвинтів, частин та вузлів Виробу;
7. Якщо відсутні або порушені пломби або стікери, встановлені на Виробі сервісним центром;
8. Пошкодження, викликані стихійним лихом (пожежею та іншими побутовими факторами), впливом зовнішніх обставин, неправильним підключенням, а також нещасними випадками;
9. Пошкодження, викликані застосуванням нестандартних витратних матеріалів та запчастин.
Порядок прийому техніки по гарантії
1. Пристрій по гарантії приймається в наш сервісний центр.
2. Після діагностики встановлюються попередні терміни (до 14 робочих днів), все залежить від ступеня складності ремонту телефону.
3. Ви отримуєте відремонтований пристрій.
Випадки в яких гарантія на пристрої не поширюється
1. Якщо дефект Товару виник внаслідок необережного ставлення, використання Товару не за призначенням, порушення умов і правил експлуатації, які викладені в інструкції по експлуатації;
2. Якщо дефекти Товару викликані проникненням в середину Товару сторонніх предметів, комах, прямою або непрямою дією механічних сил, хімічного, термічного, або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних, біологічних середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природного походження;
3. Якщо дефект Товрау виник внаслідок несанкціонованого тестування товару чи внесення змін до його конструкції чи до його програмного забезпечення, також ремонту чи технічного обслуговування в іншій ремонтній організації;
4. Наявності механічних та термічних пошкоджень Товару або його складових частин (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини тощо), відсутність з'єднювальних гвинтів, частин та вузлів Товару;
5. Якщо відсутні або порушені пломби або стікери, встановлені на Товарі сервісним центром;
Просимо звернути увагу, що товари, які були придбані як такі, що були у використанні, поверненню і обміну не підлягають! Але це не означає, що ми відвертаємося від своїх клієнтів, завжди є вихідь з будь-якої ситуації. Необхідно пам'ятати про це.

З повагою GSM Service!
Made on
Tilda